She´s a virgin, skrattar han. -Fuck her hard säger den andre samtidigt han runkar sin penis

: 07:55

Detta var historien om min tågresa genom Tyskland. En resa jag hade i minnet länge, då det tog en tid innan mitt underliv slutade ömma. En annan gång ska jag berätta vad som hände på firmafesten.

Jag är en snart 50-årig kvinna, som jobbar som resande försäljerska av kläder. På jobbet är jag strikt och korrekt. Privat är jag mycket frigjord och då jag är singel, nästan alltid mer eller mindre kåt och ofta blöt i fittan. Tackar nästan aldrig nej till ett sexäventyr.

Hade varit på försäljningsresa i Tyskland. Då det var oväder gick inga flyg, så firman hade bokat tågbiljett åt mej. Klev ombord på tåget och konduktören, som var något äldre än mej själv, visade kupe´n. Fick en känsla av att han åt min kropp med blicken, trots att jag var mycket korrekt och anständigt klädd. Jag bar en liten kavaj, kjol med slits samt strumpbyxor och ett par pumps. Nej, det var nog bara en känsla, det var ju längesedan jag själv haft något äventyr nu. Blev i alla fall lite tänd av mannens blickar.

När jag kommit tillrätta i kupe´n, som jag skulle förfoga över helt ensam, bestämde jag mej att gå till bistron. Då försäljningsresan gått mycket bra, ville jag fira med lite vin.

Just som jag skulle gå, kom två unga negrer och satte sej i min kupe´. Jag protesterade, men de unga killarna visade sina biljetter, de hade fått samma kupe´som mej. De förklarade att de var soldater som skulle hem på permission efter 3 månaders tjänstgöring. Lätt irriterad gick jag bort mot bistron, får tala med konduktören senare.

I bistron beställer jag en flaska rödvin och sittande på en barstol, beslutar jag mej för att bara koppla av och njuta. Har nu druckit mer än halva flaskan, då kommer konduktören. Ropar honom till mej och förklarar misstaget med de två soldaterna. Han förklarar att detta kan han tyvärr inte göra något åt.

Irriterat tömmer jag nu det sista av vinet, då känner jag att vinet gjort mej småkåt. Känner att fittan börjar bli fuktig, samtidigt knäpper jag upp ett par knappar i kjolens slits. Smyger in en hand och smeker fittan utanpå strumpbyxorna. Skönt, skulle utan tvekan kunna smeka fram en orgasm här och nu. Men det passar väl inte? Kommer nu att tänka på de två negrerna, kanske hälften så gamla som jag. Unga och potenta och efter tre månaders militärtjänst borde de vara duktigt kåta.

Påväg till kupe´n beslutar jag mej för att hetsa killarna lite. När jag kommer till kupe´n, dricker killarna öl och diskuterar ivrigt. Jag går och sätter mej på min plats, tar av mej kavajen, drar upp kjolen lite och sparkar av mej pumpsen.

När jag lägger upp benen i soffan mitt emot, märker jag att negerkillarna iaktar mej. Tack vare den uppknäppta slitsen, kan dom nu se det mesta av mina lår. Då jag under strumpbyxorna bara har ett par minimala och nästan genomskinliga trosor, kan man nästan ana min blöta fitta.

Tar upp ett par papper ur min väska, som jag börjar läsa.När killarna tittar bort en stund, knäpper jag upp ett par knappar i blusen. När mina bröst nu nästan tittar fram, får jag se att den ena negern stirrar på dom, samtidigt han har en ordentlig erektion.

När ingen av dom ser åt mitt håll, smeker jag nu brösten utanpå BH´n, bröstvårtorna stelnar omedelbart. Mina trosor och strumpbyxorna är nu totalt genomblöta och min fitta savar floder av kåtsaft.

Ååååhh!!, stönar jag till.

När jag tittar upp, får jag se bägges blickar fastlåsta på mej. Jag möter deras blickar samtidigt jag fuktar läpparna. Ena killen smeker sej nu diskret i skrevet. Den andre reser sej nu för att gå och låsa kupe´-dörren och dra för gardinerna. Ser att också han har en duktig erektion på gång. De två negrerna kommer nu fram till mej.

-We are gonna fuck you bitch!
-Nej, no you can watch me, play with myself.
-We will fuck you hard!

Dom är nu framme hos mej, den ena börjar nu ta av sej byxorna.Den andra sliter nu av mej kjol och blus, trots att jag protesterar villt. Killen utan byxor kommer nu fram till mej, han har en enorm penis.Han trycker ner mej i soffan, den andra negern sliter just då sönder mina tunna trosor och strumpbyxor.

-Suck my dick, säger negern med den stora penisen.
-I don´t like, säger jag med kåtblandad skräck.
-Do it!

Denandre killen smeker nu mina blygdläppar och klitoris, omväxlande hårt och lätt. Då jag nu börjar bli riktigt kåt, smeker jag nu den enorma penisen samtidigt min tunga slickar ollonet.

-She has a tight pussy, säger negern som smeker mej.

Han smeker mej nu mer krävande och juckar några fingrar i fittan.

Åååååhhh, hör jag mej själv stöna.

Nu slickar han mitt anus och fittan, hela soffan är blöt av kåtsafter nu. Den andre negern börjar nu grymta samtidigt han tar tag i mitt huvud och trycker in sitt grova ollon i munnen.

-Suck me good baby, vrålar han.

Jag suger ollonet och smeker samtidigt kukroten och pungen. Pungen är nu stenhård och hela penisen pulserar.

-Biiittch!, skriker han.

Nu runkar han sin penis 4-5 gånger, sedan kommer säkert 3-månaders laddning. Det är fyra kraftiga sprut som träffar över hela mitt ansikte, sista sprutet får jag i munnen.

Han faller ihop i andra soffan. Negern som slickat fittan har nu fått fram sin penis, inte lika stor, fast minst lika tjock. Han sätter sej i soffan och gör tecken till mej att rida honom. Jag smeker klitoris med hans ollon.

-Sköööönnt!

Han tar tag om höfterna och låter mej rida sakta. Får då plötsligt se en springa i gardinerna, där står konduktören och glor. Han runkar säkert också tänker jag för mej själv, samtidigt negern ökar tempot. Nu smeker jag klitoris och känner orgasmen komma närmare.

-Fuck me hard, skriker jag.

Just som jag försvinner i ett kåtrus, sprutar också negern en jätte-sats i min fitta. Hela jag försvinner i ett töcken i flera minuter.

-Now I´m gonna fuck your ass!

Killen med den stora penisen väcker mej. Åh, nej inte den bjässen i bakvägen.

-I won´t fuck no more.
-I don´t give a shit. I´ll fuck you anyway.

Hans penis är stenhård igen och killarna vänder mej nu, att jag får stå på alla fyra på golvet. Den store negern sliter nu sönder bakdelen av mina strumpbyxor.

-No, please, säger jag.
-Shut up, bitch!

Då känner jag ollonet i analöppningen. Känner smärtan när han tar tag i mina höfter och tränger in i anus.

-She´s a virgin, skrattar han.
-Fuck her hard, säger den andre samtidigt han runkar sin penis.

Precis när smärtan börjar släppa, tömmer han ännu en sats i mej. Hela anus är nu fullt av killens sperma. Sekunderna efter sprutar den andre negern sin andra sats över mina skinkor. Helt utpumpade faller killarna ihop i sofforna. Då jag själv inte fick ut något av detta men blev tänd igen, beslutar jag att gå till toaletten och smeka mej själv, samt snygga till mej.

Inne på toaletten, sätter jag mej på toalettstolen. Sperma och kåtsaft rinner ur fittan och röven. Blygdläpparna pulserar och jag smeker klitoris.

Ååååhh, skönt.

Då öppnas toalettdörren, konduktören har låst upp med sin nyckel och tränger sej in. Innan jag hunnit reagera, har han knäppt upp byxorna och fått fram sin lilla tjocka penis. Mannen stirrar på min fitta och stönar högt. Han runkar sin penis och smeker sin jätte-pung som är begravd i grått könshår.

Jag frågar på tyska om han gillar det han sett. Konduktören förklarar att jag bara är en hora och att han snart ska knulla mej i röven. Jag protesterar villt, men konduktören är otroligt stark och har snart vänt mej att jag står på knä på toalettstolen. Han smörjer sin penis med tvål från tvålautomaten. Han frågar om jag gillar negerkuk? Jag svarar att jag bara är en kåt fitta, som vill ha kuk!

Då trycker han sin penis i min röv, detta är nu andra gången på kort tid, jag blir knullad i röven. Då hans penis är mycket mindre, börjar det snart bli duktigt skönt.

Smeker nu klittan och konduktören talar om vilket skönt rövhål jag har, mellan sina grymtningar. Då sprutar han satsen i min tarm, samtidigt stoppar jag tre fingrar i fittan och extasen kommer.