Mannen och jag kommer i en gemensam orgasm När jag senare vaknar till sans, rinner det sperma ur fittan och röven

: 07:42

Jag heter Annelie och vill nu dela med mej av en av mina mest ovanliga sexupplevelser. Jag jobbar på ett stort svenskt företag. Då vi skulle öka våra affärer utomlands, fick jag och tre av mina kollegor gå en engelska kurs i London. Min berättelse börjar sista kvällen av denna 2-månaderskurs, nu skulle vi ut och fira. Då vi var på toppenhumör alla fyra, skulle vi fira rejält innan vi flög hem till Sverige nästa eftermiddag.

Efter 2-månaders kurs, var det fyra festsugna, men också små-kåta tjejer som gav sej ut i Londons nöjesliv. Vi avverkade först två pubar och sedan ett diskotek. Vi kom ifrån varandra på diskoteket, då jag ville stanna lite längre.

När jag nu skulle gå hem till hotellet, öste regnet ner. Halvvägs hem, slank jag in på en bar, för att få en drink och samtidigt torka upp lite. Inne på baren fanns sex-sju män i varierande ålder samt bartendern och barägaren.

Efter en kort stund, kom barägaren fram och satte sej på en barstol bredvid mej. Han var mycket framfusig och flirtade villt. Han lyckades få ur mej att jag var en snart 30-årig kvinna som varit på kurs i London. Han förklarade att jag var en av dom snyggaste kvinnor han sett och bad mej stanna en stund, så skulle han strax vara tillbaka.

Barägaren, en man i 50-års åldern, var strax tillbaka. Hans hand smekte nu mitt lår, samtidigt han kommenterade mitt utseende. Då jag har en kropp som en Zorn-kulla, var jag inte helt ovan vid detta. Plötsligt viskar han i mitt öra:

-Jag skulle vilja att du strippar för oss.
-Nej, nej det tror jag nog inte.
-Om du strippar för oss och visar fittan, kan du tjäna dej en bra slant.

Mannen förklarade nu att det skulle varit en stripp-show ikväll, men strippan hade blivit sjuk i sista stund. Han la nu upp en stor sedelbunt framför mej och förklarade att pengarna som männen betalat, var mina om jag ställde upp.Då baren varit helt fullsatt i början av kvällen, var det en ansenlig bunt med olika sedlar framför mej. Jag räknade pengarna, närmare 10 000 kronor i svenska pengar.

-Har du strippat förut?
-Nej, eller ja, men bara för min f.d. fästman.
-Vad gjorde du då, frågade mannen samtidigt han smekte sitt skrev i smyg.
-Jag strippade av alla kläder och sedan smekte jag mej själv. Men jag har inga kläder att strippa i.
-Ta nu en drink till och sedan följer du med bartendern till mitt kontor. Där hjälper han dej med kläder. Männen kommer att få kåtslag!

Barägaren smet nu iväg och jag kunde se en duktig erektion i hans byxor. Tanken att visa upp mej för en massa kåta män på en bar, hade nu hetsat upp mej också. Fittan var nu fuktig, berusningen spelade säkert också in. Det hade ju också varit dåligt med äventyr under kursen.

-Kom nu! ropade Johny som bartendern hette. Tänk nu bara på att inte gå av scenen, en del av männen sitter säkert och runkar där nere.

-Vad gör du då? frågade jag utmanande.

Johny svarade inte, utan tog med mej till kontoret. På kontoret tog han fram en massa sexiga kläder som jag skulle prova. När jag nu fått av mej mina jeans och min blus, märkte jag att jag nu var riktigt blöt i trosorna. Jag var riktigt tänd nu och bröstvårtorna var hårda.

När jag nu tillslut poserade i ett svart raff-set med svarta stay-ups och ett par högklackade sandaletter var Johny nöjd.

-Bättra på sminket nu, så ska jag hämta en leopard mönstrad kjol och en svart blus, killarna kommer att dö.
-Vad tycker du då? frågade jag Johny samtidigt jag gick fram och smekte hans skrev.

Johny kysste mej nu krävande, samtidigt hans kuk hårdnade i byxorna. Han smekte nu min rumpa och låren. Mina nya trosor var redan dyngsura av kåtsaft.

-Jag tror vi fått tag på en riktigt kåt strippa ikväll.
-Hur kåt är du själv då?

Jag fuktade nu mina läppar och smekte låren upp mot fittan. Jag drog trosan åt sidan och blottade min blöta fitta.

-Tror du fittan är blöt?
-Vaaa?
-Vill du känna efter?

Fittläpparna var nu svällda och jag smekte mej själv. Johny öppnade nu gylfen och släppte ut en stenhård stake.

-Så jävla kåt kan du inte vara på scenen. Du behöver få kuk i dej!
-Inte kan väl strippan komma ut och vara ny-knullad?
-Nu jävlar ska du få smaka kuk!

Johny kom nu fram och lyfte upp mej på skrivbordet. Han särade på låren och stoppade två fingrar i fittan.

-Du är ju kåt som ett luder!
-Ååååhh, kom nu med kuken din, stönade jag fram samtidigt jag smekte hans hårda stake.

Han smekte nu blygdläpparna med sitt svällda ollon.

-Ååh, ja! kom nu kåtbock.

Med ett stön körde han kuken i mej och började jucka i ett rasande tempo. Kände nu att kuken blev ännu större.

-Aaaahhrrg!, skrek Johny och tryckte kuken i botten.

Precis innan jag själv skulle komma, fyllde han fittan med en duktig laddning. Johny flåsade i mitt öra:

-Hoppas att du gillar kuk, det kan nog bli mer ikväll.
-Ååh, slicka mej.
-Näe, nu får du allt göra dej klar.

Han knäppte nu gylfen och lämnade mej otillfredställd på skrivbordet. Sperman rann ur fittan och jag var tvungen att torka bort det värsta innan jag började sminka mej. Strax var han tillbaka med mina kläder och jag hade nu sminkat mej hårt.


-Skynda dej nu, när musiken startar så kan du komma in på scenen.

När musiken nu hördes, dansade jag in på scenen. En spotlight följde mej i den mörka lokalen. Musiken, samt skuggfigurerna som följde varje steg jag tog, var upphetsande. Jag var inte bara strippa, utan även en kåt hynda som ogenerat visade upp min kåthet offentligt.När jag nu drog upp kjolen och visade trosorna busvisslade männen.

Jag strippade nu av plagg efter plagg och kastade dom till männen. Till sist stog jag nu i mina högklackade sandaletter och stay-ups och drog av mej trosorna framför en äldre herre. Mannens kuk var stenhård och pungen var gömd i grått könshår. Mannens händer smekte mina lår, när jag nu gav honom mina kåtblöta trosor. Detta var mycket upphetsande, jag visade nu männen att jag var redo att betäckas. Männen var helt i mitt våld.

-Trosorna är ju dyngsura, ropar mannen. Ställ dej på alla fyra, så ska du få smaka kuk!
-Ja, ja kom med staken, sa jag samtidigt jag smekte mannens kuk och pung.

Mannen smekte nu fittöppningen. Kände nu hur sperman sipprade fram ur fittan. Då jag nu tyckte att den gamle mannen fått valuta för sina pengar, dansade jag nu iväg till nästa man. Detta var en kille i min egen ålder. Killen stönade högljutt, när jag satte mej i hans knä och smekte fittan med hans hårda kuk. Han sög nu på mina bröstvårtor.

-Nu vill du väl knulla, viskade jag i hans öra samtidigt jag lät ollonet smeka fittöppningen.
-Ja, ja sätt dej stönade han samtidigt han drog mej neråt i höfterna.

Då kände jag en hård kuk i ryggen samtidigt någon smekte brösten.

-Kom nu lilla kåtfitta, viskade barägaren i mitt öra.

Han drog upp mej på scenen till en divan. Såg då att han höll en stor dildo i ena handen. Han förklarade att han ville se mej använda den. Jag la mej på divanen och särade på mina lår. Jag smekte nu fittläpparna att fittan var helt blottad för de kåta männen. Jag startade dildon och smekte klitoris.

-Åååååhhh, ååååhh, jag stönade nu konstant och orgasmen var nära.

Mina brunst-skrik ekade i hela lokalen. Tog nu dildon och juckade den långsamt i fittan. Fick en så kraftig orgasm, att jag svimmade av.

Då jag vaknade till sans igen, kände jag Johnys sträva tunga slicka fittöppningen och anus. Bredvid stog den gamle mannen som fått mina trosor, han runkade ihärdigt. Johny slickade nu klitorisen och smekte anus med fingrarna. Kände att ännu en orgasm var på gång. Jag tecknade åt den gamle mannen att komma fram.

-Kom nu kåtbock, du får spruta i munnen!
-Fittan vill ha gubb-kuk, ropade mannen samtidigt han kom fram.
-Kör kuken i mej, jag dör skrek jag samtidigt jag smekte mannens pung.

Kände då Johnys ollon mot mitt kön, samtidigt jag slickade den gamle mannens ollontopp. Johny körde då kuken i mej och började jucka sakta.

-Knulla hårt för fan!
-ÖÖHHEAAAA!, den gamle mannen tömde nu en ordentlig sats i mitt svalg.

Johny juckade nu helt besinningslöst.

-ÅÅÅÅÅHHH, ÅÅÅÅÅHHH!, jag skrek rätt ut samtidigt Johny fyllde fittan ännu en gång.

Precis innan jag kom tillbaka, var barägaren framme och drog undan Johny. Såg att han var utrustad med en jätte-kuk, samtidigt han smekte fittan med sina fingrar.

-Jasså, du vill också smaka strippans fitta!
-Nu jävlar ska du få knulla på riktigt, inte nåt jävla fin-knulla.

Han körde sina grova fingrar i fittan och sperma och fittsafter rann ur mej.

-Vänd dej om!

Barägaren tvingar nu runt mej att jag ligger på mage med rumpan i vädret. Han tar nu sperma och fittsafter och smeker anuset. Sekunderna senare känner jag dildon i anusöppningen.

-Åh nej, inte där!
-Ha, tror visst att strippan är oskuld i röven. Det skall vi ändra på.

Han trycker nu in dildon, smärtan gör att jag skriker rätt ut.

-Håll käften! Detta är ingenting, kuken är mycket större.

Han startar nu dildon och börjar jucka den ut-in. Smärtan börjar nu övergå i njutning.

-Ååh, kör snabbare!
-Nej nu lilla vän, ska du rida kuk.

Barägaren la sej nu på divanen och tecknade åt mej att komma. Med dildon kvar i anus, ställde jag mej nu grensle över honom.

Jag smekte nu fittan med hans grova ollon. Jag var nu så långt gången att jag bara sjönk ner över den pulserande staken.

-Såja, rid nu ordentligt stönade mannen och greppade om höfterna.

Trots att fittan var ordentligt uppknullad och blöt, fick jag knappt in halva staken. Jag red nu snabbare och snabbare och mannen stötte kuken hårt i mej. Dildon i mitt anus samt kuken i fittan, gjorde att jag ännu en gång vrålade ut min orgasm. I samma ögonblick drar mannen mej åt sidan att jag hamnar på mage igen.

-Nu jävlar ska du få smaka, ropar han och drar dildon ur anus.

Innan min extas är över känner jag mannens ollon i anusöppningen. Herregud, ska jag klara en sån hästkuk i röven?

-Åh, nej snälla, flämtar jag desperat.
-Nu ska du få knulla på riktigt, skrattar mannen.
-Nej, nej knulla i fittan!

Mannen tog nu tag om höfterna och tryckte in staken. Hans ollon var dubbelt mot dildon.

-Åååhh, skööönt va?
-Aaaahhh, aaajj!, sluta ulkade jag fram.
-Det är bara ollonet än skrattar mannen, utan att bry sej om min smärta.

De andra männen i lokalen visslade och applåderade nu. Mannen började nu att jucka sakta, det var som att ha en telefonstolpe i röven.

-Sug mej!, ropade en kille som stog framför mej och runkade.
-Bara kör kuken i henne, skrattar barägaren.

Känner nu att två händer smeker fittan. Just som smärtan har släppt, hör jag barägarens kåtstön. Sekunderna senare fyller han mej med sperma i röven. Just som jag börjar suga killen framför mej, fick jag ännu en kuk i fittan.

-Åh, skönt sug mer, stönar killen.
-Så jävla trång fitta, grymtar mannen bakom mej.

Smeker nu killens pung.

-Nuu, jaa nuuuu, skriker killen och sprutar tre ordentliga laddningar i mitt ansikte.

Mannen bakom mej vrålar nu oavbrutet, samtidigt han knullar mej hårt. Jag smeker nu själv min klitoris och känner ilningarna i fittan.

-Åh, åh! Knulla hårt!
-Ja, jaaaaa, grymtar mannen och kör kuken i botten.

Mannen och jag kommer i en gemensam orgasm. Jag skrek att det ekade i hela lokalen. När jag senare vaknar till sans, rinner det sperma ur fittan och röven. Ansiktet är kladdigt och mitt underliv ömmar. Bartendern och jag är ensamma kvar i lokalen.