Jag är konstant kåt och vill bara knulla efter det snuskigt kåt, med blöt och svullen fitta jämt och Lena gråtande

: 07:34

Min fru Lena och jag lever lyckligt sedan 10 år tillbaka. Lena jobbar som språklärare på en fin privatskola. Frugan är en mycket snygg och attraktiv kvinna på 35 år. Hon går ofta i korta kjolar och högklackat, hon har supersnygga ben och bröst som en porrstjärna. Vi har ett fantastiskt liv och ett underbart sexliv.

En kväll några dagar innan jul, kan jag inte låta bli att konfrontera Lena. Hon har varit nedstämd och tillbakadragen, nästan två veckor.

-Hur är det gumman?
-Äsch, inget speciellt.
-Jo, men det är något.
-Nej, då!

Tar nu tag i frugan och drar med henne till vardagsrumssoffan.

-Hur är det fatt, har jag gjort något?
-Nej, inte alls.
-Berätta nu gumman!

Lena tittar mej djupt i ögonen och lägger en hand på mitt lår.

-Lova att inte bli arg då!
-Nej, nej älskar dej, det vet du.
-Kommer du ihåg skolfesten jag var på i början av december?
-Javisst.
-Jag är konstant kåt och vill bara knulla efter det. Riktigt snuskigt kåt, med blöt och svullen fitta jämt och jag skäms, säger Lena gråtande.
-Vad hände?

Frugan berättar nu en helt otrolig historia. Festen var ombord på en finlandsbåt. När de kommit ombord, duschade frugan och bytte om. Hon satte på sej en lårkort supersexig, vit och svart klänning. Under den, en nästan genomskinlig BH med tillhörande trosor. Som grädde på moset, höfthållare med ett par vita stay-ups. När hon knäpper på sej sina 9 centimeters högklackade skor, knackar det på dörren.

-Du ska till den nya rektorns hytt om 5 minuter, meddelar en kollega.
-Varför?
-Vet inte, han är ju som han är det lilla svinet.
-Ja, ja okej.

Lena går motvilligt till rektorns hytt. Han är en tunnhårig man i 60- års åldern. Alltid klädd i skrynkliga grå kostymer och luktar svett och rakvatten. Han har en otrevlig attityd mot de kvinnliga lärarna och har uttryckt att en riktig lärare är en karl.

-Välkommen in Lena.
-Ja tack!
-Jag kan väl börja direkt, säger han samtidigt han smuttar på en drink.
-Javisst, gör det.
-Jag heter Gunnar.

Nu ser frugan, att han granskar hela hennes kropp med en snuskig brännande blick.

-Vad fan ska vi göra med dej?
-Vaa?

Gunnar berättar nu att pojkarna som är elever på skolan klagat på henne. De säger att hon under lektionerna visat både fittan och brösten för killarna. När hon gör så, kan de inte koncentrera sej på lektionerna. Även vissa föräldrar har klagat.

-Vad fan tycker du jag ska göra med dej? Du beter dej ju som ett jävla luder.
-Nej, nej det är inte sant!
-Så du har inte visat fittan och brösten, frågar rektorn samtidigt han smeker sej diskret mellan benen.
-Det är pojkarnas fantasier.
-Men du går ju klädd som en hora. Om du visar lite fitta och låter mej känna lite, kanske jag kan glömma alltihop?
-Far du åt helvete, gubbjävel!, skriker Lena och går mot dörren.

Rektorn far genast upp och rusar mot dörren, tar tag i frugan och brottar ner henne på golvet. Strax känner hon hans händer över hela kroppen, bröst, rumpa och låren. När han nu försöker kyssa henne, känner Lena en duktigt svälld gubb-kuk mot skinkan.

-Ååh, Lena visa mej fittan!
-Gubbjävel!, skriker frugan.

Han tvingar nu in en hand mellan hennes lår och smeker fittan utanpå den tunna trosan. Lena märker nu till sin fasa, att hon är duktigt blöt mellan benen. Trosorna är dyngsura av fittsaft.

-Åh, din lilla fitta, sära nu på låren och visa Gunnar vilken kåt liten fitta du är.

Rektorn har nu fått den tunna trosan åt sidan och smeker hennes blygdläppar med sina grova fingrar.

-Du får fan bara titta och runka, ditt jävla svin!
-Ja, ja visa nu lite fitta!

Lena drar nu upp sin klänning och för trosorna åt sidan, att hon blottar fittan. Hon smeker försiktigt sina svällda blygdläppar.

-Åååh, skönt!, stönar hon.

Gunnar har nu fått av sina byxor och kalsonger och står på knä och runkar ohämmat. Han har en ganska liten, men duktigt grov kuk. När frugan nu smeker isär blygdläpparna att fittan öppnar sej, fullkomligt flödar fittsafterna ur henne.

-Ooohh, sug mej nu. Sug lite gubb-kuk ditt jävla luder!

Rektorn står nu precis bredvid mej och jag tar och smeker hans grova gubb-kuk.

-Pulla fittan nu!!
-Vaa!
-KÖR FÖR FAN IN FINGRARNA NU, GUBBJÄVEL!!

Rektorns grova fingrar juckar nu hetsigt i fittan. Lena slickar pungen och ollontoppen.

-Jaa mer, meeer!

Frugan slickar först ollonflänsen och smeker lätt pungen. Runkar sakta kukskaftet och rektorns kåtstön ekar i hela hytten. Han pullar 3 fingrar i hennes fitta, när hon suger in hela kuken i munnen.

-Nu jävlar blir det gubb-sperma, vrålar han.

Hela svalget fylls nu av rektorns kladdiga spermaladdning. Lena smeker klitoris och orgasmen kommer som en blixt.

-ÅÅÅÅHHÅÅ!!

När Lena återfår sansen, ligger rektorn på golvet och frustar som en tjur.

-Nu mitt lilla luder, nu ska vi knulla!
-Du ska ingenting gubbjävel, nu får det vara bra.

Hon rättar till kläderna och går mot dörren.

-Bara så du vet, jag är inte färdig med dej än. Inatt ska du få knulla på riktigt!

Kvällen är mycket lyckad och vi äter och dricker gott. Stämmningen är på topp. Vi går och dansar en stund och nu befinner vi oss i baren, för att avrunda kvällen. Sitter och pratar med en kollega om kvällens händelser och vi skrattar gott. Känner att jag är ganska berusad.

-Men här sitter ju mitt lilla luder, säger rektorn skrattande.

Han har med drinkar till oss, som han ivrigt bjuder på.

-Ska nog inte ha mer.
-Drick nu Lena, det kan du behöva, för sen ska du följa med mej en stund.
-Det tror jag nog inte, säger jag skrattande och smakar på drinken.

Konversationen avstannar nu och vi lyssnar på musiken och dricker upp våra drinkar. Plötsligt tar rektorn ett järngrepp om min vänstra arm och drar mej ur soffan.

-Du får ursäkta Lena och mej, vi måste gå en liten stund.
-Men va?, rektorn har nu min arm i ett järngrepp och drar mej med.

Min kollega tittar förvånat och flinar lite. När vi kommit till korridoren mot hytterna försöker jag slita mej loss ur mannens grepp. Men han håller mej i en rävsax.

-Nu lilla Lena är det så, du vill tydligen inte knulla med farbror Gunnar.
-Jävla svin, svarar jag.
-Har hittat 3 kåta hingstar till dej.
-Men vad håller du på med?
-Du ska få knulla 3 riktigt kåta killar, det tar nog hela natten. Jag har faktiskt tagit betalt av dom, för att vara säker de knullar dej riktigt ordentligt.

Rektorn flinar nu och till min förvåning, känner jag att jag blivit riktigt tänd av situationen. Han förklarar att om jag är duktig och killarna är nöjda, ska han ge mej löneförhöjning. Är killarna missnöjda, får jag sparken.

-Men innan du får sluta, ska killarna hjälpa mej att jag kan knulla dej riktigt ordentligt.
-Ditt jävla svin!

Rektorn öppnar nu dörren till en hytt. Där inne finns 3 duktigt berusade finska killar.

-Pekka, nu kommer vår lilla fitta.
-Hon är ju fin Matti!

Rektorn håller fast mej, samtidigt drar han upp min klänning. En av killarna är genast framme och sliter sönder mina trosor. Killens fingrar smeker nu fittan, som redan är fuktig av kåtsaft.

-Hon är redan klar, ropar killen och slickar fittsaften av fingrarna.
-Knulla nu det lilla ludret ordentligt, säger rektorn skrattande.

Han släpper mej och går och sätter sej i en fåtölj. Jag rusar mot hyttdörren, som är låst. Känner omedelbart en av killarna trycka sin stenhårda kuk mot min bak. Han drar in mej i hytten igen.

-Strippa för oss, att vi blir lite kåta, skriker en av killarna samtidigt han tar en klunk vodka.

Nu gör jag mitt livs misstag. Räknar med att tre berusade killar snart ska vara avklarat.

-Visa fittan nu!

Jag drar upp klänningen och smeker låren upp mot fittan. Smeker försiktigt blygdläpparna som redan är duktigt svällda.

-Nu vill jag titta pattarna, ropar en kille.

Han är redan påväg mot mej och han har en duktigt erigerad penis, som hotar spränga hans byxor. Själv är jag nu riktigt kåt, måste vara den ovanliga situationen i kombination med alkoholen.

-Jussi får nog hjälpa, säger han och börjar dra av mej klänningen.

När jag nu tar av mej BH´n, märker jag att bröstvårtorna är riktigt svullna. Jag smeker dom och fittan reagerar omedelbart. Savar kåtsaft som en björk på våren och hör mej själv säga:

-Vill du inte känna på fittan?

Jussis fingrar är genast och smeker mej.

-Vilken fitta!, stönar Jussi med grötig röst.
-Lägg henne i soffan!

Killen drar med mej och man lägger mej på ena soffan i hytten. Ivriga, kåta händer är snart och smeker över hela kroppen.

-Åhh, skönt!
-VILKEN FITTA!!

Skymtar nu att rektorn sitter i en fåtölj och runkar, smeker sej själv. Två fingrar smeker nu fittan. Matti står vid mitt huvud, med blottat ollon och pulserande kuk.

-Sug mej!

Samtidigt jag börjar suga och smeka hans kuk, känner jag något kallt i fittöppningen. Pekka står och försöker trycka in en ölflaska i mej.

-Oh, nej nej!, skriker jag förskräckt.
-Nu ska du få äkta Lapin Kulta, skrattar han rått.
-Nej sluta, det går inte!, stönar jag skräckslaget.
-Det är bara halsen och fittan din savar ju som Niagara fallet.

Matti som inte har långt kvar nu, tvingar in sin kuk i munnen igen. Då trycker Pekka in flaskhalsen i min fitta. Han börjar genast jucka flaskan in-ut i ett stegrande tempo.

-Fittan gillar öl!, skrattar han.

Matti stönar nu högljutt och börjar knulla munnen som det vore en fitta. Pekka juckar nu flaskan allt hårdare och intensivare, samtidigt han grymtar oavbrutet.

-Nu ska hon få kuk!, vrålar Pekka.

Han drar ölflaskan ur min fitta, ställer sej mellan mina ben och smeker fittan med sitt grova ollon. Matti vrålar rätt ut och sprutar en spermaladdning i munnen.

-Aaaaoohhrrg!!

Hjälper nu Pekka att styra in kuken i min fitta. Han börjar genast jucka ihärdigt samtidigt han grymtar högljutt. Jussi står och runkar och smeker mina bröst.

-Vill knulla bakifrån! Vänd dej nu slyna.

Omedelbart tar han tag om mina strumpklädda lår och vänder mej brutalt, att jag nu står på alla fyra.

-Sug!, vrålar Jussi, som nu står framför mej.

Känner nu hur Pekka greppar mina höfter och långsamt kör in sin kåta kuk. Tar nu Jussis ollon i munnen och suger försiktigt. Pekka juckar nu långsamt, att han kan känna varje millimeter av min kåta fitta.

-Ooh, vilken fitta!
-Knulla hårdare, stönar jag.
-Vad heter det?
-KNULLA HÅRT, FINNJÄVEL!!

Pekka stöter nu kuken i mej, stenhårt och taktfast. Samtidigt runkar och suger jag Jussis stenhårda kuk. Känner hur Pekka nu juckar ryckigt och okontrollerat.

-Aah, ahhrrg!! Han drar kuken ur mej och sprutar en jätte-sats över fittan och rumpan.
-LÄGG DEJ!, vrålar jag till Jussi.

Han lägger sej genast på hyttgolvet. Ställer mej gränsle över honom och smeker mej själv med hans pulserande kuk.

-Ja, ja fitta, stönar han.

Sjunker ner och låter fittan omsluta hans kåta kuk och långsamt börjar jag nu rida. Matti står nu framför mej och smeker mina bröst och hans kuk börjar ännu en gång att styvna. Jussis kuk är nu stenhård och han stöter nu våldsamt i fittan, samtidigt han stönar:

-Ahh, aahh!

Han tar nu tag i mina höfter och tvingar mej att rida snabbare. Känner nu att mitt klimax växer sej starkare, min orgasm är inte långt borta nu. Fullkomligt flödar fittsaft ur mej, blöt långt ner på stay-upsen.

-Åååhh, ååhh!!, spruta i fittan, vrålar jag nu.

Jussi håller nu fast mej över sin knullpåle och fyller mej samtidigt han skriker rätt ut. Då jag ännu ej nått klimax och är oanständigt kåt, börjar jag genast runka Mattis kuk.

-Vilken slyna, stönar Matti.

Känner hur det pulserar i hans kuk när jag runkar honom. När jag smeker pungen, förstår jag av hans kåtstön att han inte har långt kvar.

-GE MEJ KUK!!, skriker jag ohämmat.

Matti drar nu upp mej från Jussi och drar bort mej till en fåtölj. Han sätter sej i fåtöljen och skriker med hög röst:

-Sätt dej, nu jävlar ska du få kuk!!

Jag hjälper honom genast styra in kuken i fittan. Killen vrålar rätt ut när jag sjunker ner. Han börjar jucka med hårda stötar och våra kåtstön ekar i hela hytten. Jag anar att rektorn nu står bakom oss och runkar sej själv.

-Knulla henne hårt!, stönar rektorn fram.

Mattis hårda kuk, som ihärdigt stöter i mej, börjar nu göra verkan. Nästan helt borta, som en brunstig hynda ylar jag nu konstant. Killen knullar mej nu så hårt att jag känner kuken nästan uppe i livmodern.

-Ååh, skööönnt!, stönar jag.
-Ska straffknulla henne i röven, grymtar rektorn.

Känner nu hur rektorn sprutar en kladdig sats gubb-sperma över ryggen. Matti nyper nu hårt i mina svullna bröstvårtor. Med ett vrål fyller han mej med en duktig sats i fittan.

-Ååh, smek mej!, skriker jag med kåtrusig röst.

Rektorns grova fingrar smeker nu min klitoris och fittläpparna. Känner att sperma, blandat med kåtsaft fullkomligt flödar ur mej.

-ÅÅÅÅHH! NUUUU!!!

Försvinner i en rungande extas, tappar både syn och hörsel. Extasen har tagit över hela min kropp att jag är helt borta.

-Åh, nu jävlar!

Vaknar nu till och märker att killarna laggt mej på bordet. Mellan mina ben, står rektorn och runkar. Killarnas händer är och smeker över hela min kropp.

-Vilket jävla luder, stönar Jussi samtidigt han smeker mina strumpklädda lår.
-Är bara en kåt fitta, hulkar jag fram samtidigt jag känner kåtruset ännu en gång ta över.

Börjar nu bli såpass kåt att hela jag skriker efter kuk igen.

-VÄND FITTAN!!, skriker rektorn.

Killarna vänder mej nu om att jag ligger på mage. Starka armar håller isär mina ben och någon särar på skinkorna.

-Nu blir det rövknull för fröken!, skrattar rektorn och ger mej en spottloska i anus.
-Åh, nej försiktigt!

Han har redan börjat smeka anus med sina grova fingrar. Han väter nu och slickar sina fingrar och trycker sedan tre fingrar i anus på mej.

-Inte där, snälla!, snyftar jag.
-Hon är så jävla trång, säkert oskuld, skrattar han högt.

Han juckar nu tre fingrar i mej och till min förvåning börjar det bli riktigt skönt och hetsande. Ett kåtrus sprider sej i min kropp. Just då känner jag hans grova ollon i anusöppningen.

-Ohh, försiktigt!, vädjar jag.
-Nu får hon gubb-kuk i röven, skrattar han.
-Ge fittan allt hon tål!
-Ohh, ahhrg, frustar rektorn och pressar ollonet genom min ringmuskel.
-Aaaaahh, aaajj!!, vrålar jag.

Känner en obeskrivlig smärta, men rektorn tar ingen notis. Strax juckar han sin grova tjurkuk i ett rasande tempo. Känns verkligen som att ha en äkta tjurkuk i sej, men till min förvåning börjar nu smärtan släppa och då jag är duktigt kåt börjar jag jucka emot.

-Ohh, ja knulla mej hårt gubbjävel!

Jag smeker nu klitoris och hör mannens grymtningar. Två av killarna håller i mej och Pekka står framför mej och runkar. Känner hur kuken i min röv blir om möjligt ännu större. Då hörs ett vrål:

-JAAA, AAHHRRG!!

Pekka sprutar ner hela ansiktet på mej. Samtidigt juckar rektorn nu stötvis och håller mina höfter i ett järngrepp. Jag smeker min klitoris hårt.

-ÅÅÅHH, ÅÅÅHH!!

Får nu uppleva mitt livs kraftigaste orgasm. Bara sekunder senare tömmer rektorn satsen i min röv med ett vrål:

-AAAHHOOO!! FITTA!

Tar säkert 10- minuter innan jag åter kommer till sans. Har nu sperma i ansiktet, brösten, fittan, röven och mina stay-ups är dyngsura av fittsaft och sperma.

-Oh, fy fan! Vilka jävla svin Lena, vi måste anmäla dom.
-Näe Peter!
-Men, vad menar du?
-Innan vi kom ihamn, lät jag dom tre killarna knulla mej riktigt ordentlig igen, säkert i 2 timmar.
-Vaa, säger jag.

Känner nu att Lena smeker min kuk utanpå byxorna. Berättelsen har utan att jag själv märkt det, gjort mej helt obeskrivligt kåt. Min kuk är stenhård och blodet fullkomligt pulserar i min kropp.

-Blev du kåt?
-Näe, svarar jag samtidigt min kuk hotar spräcka gylfen.
-Vad är det här då?, flinar Lena.

Frugan har nu knäppt upp mina byxor och runkar mej sakta och försiktigt.

-Du måste förstå Peter, jag är konstant kåt och blöt i fittan efter detta. Vill ha hur mycket kuk som helst. Du måste hjälpa mej!
-Men vad, säger jag samtidigt jag känner att jag inte har långt kvar nu.
-Du måste knulla mej ofta och hårt nu Peter. JAG VILL JÄMT!

Lena slickar nu ollonflänsen, samtidigt hon runkar kukskaftet.

-ÅHH, SUG!!

Frugan suger nu min kuk som bara hon kan. När hon smeker pungen, kommer jag omedelbart.

-AAAHHA!!

Är en så kraftig laddning att Lena inte klarar att svälga allt. Sperman rinner ur hennes mungipor. Frugan kramar mej, kysser mej sedan hårt och säger: