Nog åka hem och pröva nya dildon i ensamhet

: 07:36

Dildon
Är en snart 40- årig kvinna, som vill berätta vad som hände mej dagen som jag köpte en ny dildo.Då jag är skilld sedan en tid och är mycket kåt av mej, får jag inte alltid knulla tillräkligt. Därför tände jag enormt på annonsen som gjorde reklam för en jättedildo med små knottror på, samt innbyggd specialvibrator.

Står nu i affären och studerar dildon. Den är så pass grov att jag nästan är tveksam om det går att få in den, men det är också upphetsande med storleken. Efter viss tvekan köper jag den för dyra pengar.

Då det är en mycket solig och fin dag, tänkte jag åka och sola och bada lite innan kvällen. Läser på kartongen till dildon " ultimate orgasm ", blir nu både nyfiken och tänd på samma gång. Drar nu upp kjolen lite och smeker fittan utanpå trosorna.

Reaktionen är omedelbar och mina fingrar blir fuktiga av kåtsafter. Just då får jag syn på ett buskage intill vägen och där finns en liten parkeringsficka. Jag stannar bilen, drar av mej mina blöta trosor och tar med mej en filt och dildon.

På andra sidan buskaget, ser jag att en bonde är ute och kör med sin traktor. Jag är nu såpass upphetsad att det inte spelar någon roll, det nästan hetsar ännu mer. Lägger mej på filten och särar på låren, smeker mjukt över fittläpparna som genast sväller. Hela underlivet pulserar nu och fittan är vidöppen. Greppar dildon och smeker fittöppningen.Startar vibratorn och smeker intensivt över blygdläpparna och klitoris.

-Åhh, skööönt!

Nu hör jag traktorn närma sej, samtidigt känner jag hur grov dildon verkligen är. Kommer att bli totalt uppfylld och det tänder mej maximalt. Trycker försiktigt in lite av dildons topp, extasen gör att jag vrålar rätt ut. Börjar försiktigt jucka dildon in-ut, fittsaften formligen flödar ur mej.

Mina kåtstön ekar över ängen och jag tycker mej skymta bonden bara några meter bort. Är nu så långt gången att när jag nu trycker in dildon helt kommer orgasmen över mej.

-ÅÅÅÅHHH!!

När orgasmen ebbat ut och jag öppnar ögonen, står bonden bara ett par meter bort. Hans blick är fastlåst vid mitt underliv och han har en duktig erektion i byxorna.

-Nu ska du få smaka riktig kuk istället, skrattar mannen.
-Nej, jag måste åka nu.

Samtidigt jag rafsar ihop mina saker, kommer mannen emot mej. Jag halvspringer nu mot bilen. Väl inne i bilen vrider jag genast på startnyckeln, men motorn bara hostar till och dör. Gör ett nytt försök med samma resultat. Motorn vill helt enkelt inte starta.

Nu öppnas bildörren och utanför står bonden. Han har en duktig erektion mellan benen.

- Är du riktigt snäll nu, kanske jag hjälper dej.
-Den vill inte starta.

Ser nu att bonden stirrar i mitt baksäte där dildon ligger, troligtvis har han även sett min body, som är mycket vågad med en stor öppning i grenen. Han börjar nu andas hetsigt och får något konstigt i blicken.

-Det kanske inte duger med en gammal bondkuk?
-Jo, men nu vill jag hem.
-En sån jävla fitta som du, bryr sej väl inte vad det är för kuk? Känner din typ.

Bondgubben är nu mycket kåt och smeker sitt skrev utanpå byxorna. Jag bestämmer mej för att retas lite med honom och drar upp min kjol lite. Jag smeker diskret låren upp mot fittan.

-Nej ärligt, jag tar nästan vilken kuk som helst, men jag har just blivit hårt knullad av en okänd man borta på bensinmacken vid korsningen. Nu ska jag hem till min man, som också väntar på att få knulla mej.
-Men du låg ju på ängen?
-Åh, ja min fitta är ju blöt och kåt nästan jämt, säger jag samtidigt jag smeker lätt över blygdläpparna.
-Nu ska du fan få smaka riktig kuk!
-Har tyvärr inte tid med dej, men om du hjälper mej att få igång bilen, ska jag ge dej 5 minuter som du får se min kåta fitta.
-Hur menar du, stönar bonden.
-Du får se en riktigt kåt och blöt fitta och kanske känna lite, men bara 5 minuter. Så kåt som du verkar kanske du hinner runka dej själv till utlösning då?

Mannen ber mej öppna huven och jag kan skymta hur han smeker sej själv i smyg. Han grejar under huven en lång stund.

-Åhh, gubben, känner att jag är så kåt nu, att du kanske kan få slicka fitta på mej.

Den erotiska stämmningen har nu gjort att hela underlivet är blött och pulserar oavbrutet.

-Starta bilen nu, jävla hora, skriker mannen.

Vrider på nyckeln, motorn springer igång och mannen stänger huven med en duns. På två sekunder är han framme hos mej. Jag öppnar nu dörren helt och drar upp kjolen. Smeker nu sakta fittläpparna att hela fittan öppnar sej för den kåte mannen.

-Visa mej nu hur en riktigt kåt kuk ser ut.

Mannen öppnar nu byxorna med fumliga händer och tar fram en riktig tjurballe ur kalsongerna. Hans kuk är inte så lång, men duktigt tjock och pulserande hård. Jag särar nu låren maximalt, att han har full insyn, samtidigt jag pullar fittan.

-Kom nu och smaka på fittsaften, kanske jag runkar dej sen!

Mannen ställer sej nu på knä mellan låren och smeker fittan med sina valkiga grova fingrar.

-Ååååhh, in med fingrarna nu!
-Jävla hynda, snart ska du få kuk!

Bondgubben juckar nu två fingrar in-ut i fittan och stönar okontrollerat. Med andra handen runkar han sin tjurballe. Mannens valkiga grova fingrar i fittan , har nu gjort att jag är på gränsen till orgasm. Jag börjar nu runka mannens stenhårda kuk och smeker lätt över pungen.

-Åh, åh, pulla snabbare jävla bock!
-Snart ska du få bondkuk i fittan, stönar mannen.
-Kom nu, ge mej kuk i munnen!

Jag tar nu och slickar mannens ollon, samtidigt jag runkar kukskaftet. Själv är jag bara en smekning från orgasm.

-Vill att du sprutar på fittan!
-Ööhhh, ska spruta ner hela horfittan, vrålar bonden.

Tar nu den pulserande kuken i munnen och börjar suga. Mannen stönar och vrålar nu oavbrutet.

Nuuuu, nuu jävla horfitta!

Känner nu att pungen sväller när jag smeker mannens ollon med läpparna.

-SPRUUUTA, runka dej klar! Skriker jag nu.

Jag kastar mej bakåt, kör 3 fingrar i fittan och smeker hårt klitoris med andra handen. Då känner jag att första sprutet träffar mitt underliv. Ser i en dimma hur mannen runkar fram två laddningar till.

-ÅÅÅHH, ÅÅH!, vrålar jag samtidigt extasen tar överhanden.
-AAAHHRRG! Jävla hora, stönar bonden.

Måste försvunnit totalt, hela mitt underliv dryper nu av bondens varma sperma. Jag hör nu att traktorn startar. Synd att han försvann, kunde faktiskt tänka mej att få en sån tjurballe i fittan. Är fortfarande upphetsad, när jag nu beslutar mej för att fortsätta mot havet för att sola och bada lite. Kanske kan hända något där?

Lägger mej bakom en sanddyn helt avskillt på stranden. Då det inte är mycket folk där, kan jag bara svagt höra ljudet av folk. Det tar inte lång tid i den varma solen innan jag börjar bli kåt igen. Tänker på det som hände med bonden och tar av mej bikinin att jag ligger helt naken.

Smeker mina bröst och vårtorna stelnar genast. Smeker nu fittläpparna som redan är småfuktiga. Nyper mej i bröstvårtorna och smeker brösten och hör mej själv stöna:

-Åh, sköööönt!

Tar nu fram dildon och startar vibratorn. Låter dildon smeka ganska hårt över mina nu svällda fittläppar.

-Kolla Johan, kärringen ligger och knullar sej själv!

Tittar upp när jag hör rösten och får se 2 unga killar, som står och glor bara några meter från mina fötter. Killarnas närvaro tänder mej ännu mer. Låter dildon smeka precis i fittöppningen.

-Vilken jävla kåtkärring hon är Lars!

Skymtar nu i ögonvrån, att bägge smeker sej i skrevet. Tar då fingrarna och särar blygdläpparna, att killarna kan se rätt in i fittan.

-Pojkar, vill ni hjälpa mej med min kåta fitta?
-Kom nu Lars, vi knullar kärringen!

Pojkarna är nu framme hos mej och jag kör dildon´s topp i fittöppningen.

-Är ni riktigt duktiga nu pojkar, kanske ni får smaka en riktigt kåt och blöt fitta.
-Jaaa, svarar ena killen, samtidigt han smeker sej utanpå badbyxorna.
-Visa nu vilka fina kukar ni har, vill se vad ni ska knulla mej med.

Killarna drar genast av sej badbyxorna. Ut kommer två duktigt erigerade penisar, den ena riktigt lång och den andra kortare men grövre.

-Kom nu här och smek mej med dildon och gör det skönt för mej, jag är så kåt. Är ni duktiga ska jag runka er riktigt skönt pojkar.

Killarnas ivriga händer smeker nu riktigt skönt på mitt underliv.

-Ja, ja ta nu dildon och jucka den i fittan, säger jag samtidigt jag för killens händer till dildon.
-Åh, vilken jävla horfitta!

Runkar nu en kuk i varje hand. Killen som juckar dildon i fittan, börjar nu jucka den snabbare och mycket hårdare. Det känns att han är riktigt kåt nu!

-Smek brösten också! Skriker jag högt.

Ena killen nyper hårt och smeker bröstvårtorna. Killen med dildon, drar nu ur den precis innan mitt klimax närmar sej.

-Vill knulla nu!
-Ja, oooohh! Kom med kuken nu.

Känner nu hans ollon i fittöppningen och jag hjälper honom styra in kuken. Han börjar genast jucka stenhårt och i ett rasande tempo.

-Oooh, ååhh, vilken knullfitta hon är!
-Spruta kärringen full nu Lars!

Runkar nu den andre killens ådriga kuk, han är riktigt kåt nu.Killen som knullar mej i fittan stönar nu oavbrutet. Plötsligt börjar han jucka ryckigt.

Nuuu, jaa nuuuuuu!!
-Ja, ja kom nu! Spruta mammas fitta full!

Han trycker nu kuken i botten och fyller fittan med en duktig laddning. Då jag själv inte kommit än, knuffar jag strax bort honom åt sidan. Han ligger nu bredvid mej, helt borta.

-Lägg dej nu ner, så ska jag rida dej, säger jag till killen som ännu ej fått knulla.
-Ja, kom med kärringfittan, stönar han samtidigt han lägger sej på rygg.

Sätter mej över killen och smeker fittan med hans grova kuk. Känner hur blodet pulserar i kukhuvudet.

-Kåt nu va, du vill väl smaka blöt nyknullad fitta?
-Sätt dej nu, jävla horfitta!

Killen drar mej neråt i höfterna och han stönar högt när kuken glider in. Jag börjar nu rida honom mycket långsamt.

-Du får fan inte spruta än!
-RID NU, FÖR FAN!

Den andre killen, Lars har nu vaknat till igen.

-Kom nu, smek fittan!

Lars är strax framme och smeker fittan samtidigt kuken åker in och ut. Börjar bli farligt skönt nu och ilningarna i underlivet börjar kännas.

-Ååh, skönt pojkar.
-Aaaoahhrrg, nuuuuu!!

Känner nu killens utlösning och börjar rida honom våldsamt. Han har fyllt mej rejält och nu känner jag extasen komma.

-ÅÅÅÅÅHH, åååhh!!

När jag nu kommer tillbaka, står Lars bredvid och runkar högljutt.

-Ja, sug mej nu fittjävel!
-Ja kom då! Vill smaka mer pojksperma.

Jag runkar honom sakta och smeker hans stenhårda pung. När jag nu slickar ollonet, har han inte långt kvar.

-Oooohh, meeerr!!

Börjar nu suga ordentligt, killen småjuckar med höfterna. När jag nu smeker pungen, så träffar de första varma strålarna gommen. Får nu höra ett vrålande ljud bakom en av sanddynerna, låter nästan som den gamle bonden?

När vi klätt på oss, berättar killarna att påvägen ner till stranden, hade en äldre man stoppat dom. Han hade berättat för dom att dom försiktigt skulle smyga fram till min sanddyn, så skulle de få se något mycket spännande. Bonden hade alltså sett mej ännu en gång.

.