ill dela med mej av denna historia

: 11:49

Strandraggarna
Vill dela med mej av denna historia, som utspelar sej på Cypern.Min fru Anitha och jag befinner oss på stranden.Anitha är en mycket sexig kvinna med formerna på rätta stället och kanonsnygga ben.Hennes bröst och sköna rumpa drar alltid männens blickar till sej.

Efter ett par timmars solande och badande, går vi till strandbaren.Då det är fullt vid alla bord, får vi ställa oss vid baren.Vi beställer varsin svalkande drink.Anitha har en kimono och bikini på sej, hennes snygga former gör att männen i baren genast börjar stirra.När jag nu pratar med bartendern, ser jag att två cypriotiska killar pratar med frugan.Killarna är runt trettio år och verkar vara rejält utrustade mellan benen.Jag blir lite irriterad på frugan, då killarna är lite väl närgångna mot henne, utan att hon protesterar.Just som jag ser den ena greken smeka hennes rumpa, kommer Anitha till mej.

-Vänta här Conny, jag måste bara gå på toaletten, strax tillbaka.

När frugan trippar iväg ser jag på henne att hon är tänd nu.Bröstvårtorna syns tydligt genom bikini-BH´n, hon andas tungt och hennes blick är dimmig.När hon inte kommit tillbaka efter tjugo minuter, går jag mot toaletten och tittar.Jag går runt och letar en god stund, men då hon inte syns till återvänder jag till baren.Där rycker en medelålders stockholmare tag i mej.

-Kom med till kullen bakom baren.Två greker tänker knulla skiten ur en kåt svenska.
-Va?
-Kom nu så sticker vi och ser, vi kanske kan knulla henne sen?

Uppe på kullen ser jag först Anithas kimono, sedan ser jag frugan stå mellan de två killarna.Grekerna som är helnakna, står en framför och en bakom henne.Greken bakom, har fått av hennes BH och står och kramar, smeker brösten.Greken framför håller på att dra av bikini-trosorna.Vi är nu tre män och en yngre kille i tjugo-års åldern som tittar.Allihop med begynnande erektion.Själv är jag nu både svartsjuk och kåt, på samma gång.

-Den lilla fittan kommer att få duktigt med kuk, skrattar stockholmaren.

Killarna har nu fått av trosorna och den ena smeker fittan, den andra trycker sin stenhårda kuk mot rumpan samtidigt han knådar brösten och nyper i bröstvårtorna.

-Åååhh, ååhh, ååh!Stönar min fru.

Killarna drar nu ner henne på rygg i sanden.Den ena tvingar bestämmt isär Anithas lår och börjar slicka och smeka hennes fitta.Andre greken ställer sej på knä vid frugans huvud och runkar sin stora hästkuk.

-Hoppas dom knullar henne i röven, säger stockholmaren, samtidigt han smeker sej i skrevet.

Min kåta fru, stöder sej nu liggande på ena armbågen.Hon smeker grekens kuk och slickar sedan ollonet.Greken stönar nu ogenerat och den unge killen bredvid mej, har tagit av sej badbyxorna och smeker sej själv.Frugan tar grek-kuken i munnen, då hon suger kuk som en gudinna, vet jag att greken inte har långt kvar nu.Mindre än en minut senare, vrålar mannen rätt ut och fyller frugans svalg med sperma.

Stockholmaren och den unge killen, står nu helt öppet och runkar.Jag själv och den siste åskådaren smeker oss utanpå badbyxorna.När Anitha nu svalt grekens laddning, ropar hon mellan sina kåtstön:

-Fuck me, kåtbock.Knulla fittan hårt jävla grek!

Killen mellan benen slutar nu slicka.Han ställer sej på knä och smeker kuken och pungen.Nu lägger han sej över Anitha och hon hjälper honom att styra in kuken.Greken kör kuken i henne och börjar knulla henne så hårt att jag tror fittan ska gå sönder.

-ÅÅÅÅÅHH!, spruta fittan full, vrålar Anitha mellan kåtstönen.

Den unge killen sprutar nu sin sats i luften och skriker:

-Öööhhhrrg!, knulla.
-Det går, deeett gååår, skriker frugan.

Greken kör kuken i botten och fyller grymtande frugans fitta med grek-sperma.

-Ja, ja, jaaaaoo! vrålar stockholmaren samtidigt han mjölkar ur fyra kraftiga sprut i luften.Ge henne kuk!

Anitha och greken ligger utslagna i sanden och jag vill nu springa ner och knulla henne.Då när vi alla tror det är slut, kommer den 1:e killen fram till Anitha.Hans hästkuk är nu hård igen och han knuffar bort sin kompis.Han skriker något till frugan på grekiska.

Nu reser han frugan upp att hon får ställa sej på alla fyra i sanden.Han smeker hela hennes underliv med sin grova kuk.

-Neeej, shiiit!AAAAAOOAHH, vrålar Anitha desperat.

Greken börjar pressa in sitt grova ollon i frugans rövhål.Frugan grinar illa, men med ett stadigt grepp om höfterna pressar greken på.Han är totalt likgiltig för frugans smärta.

-Inte röven, snälla!Please!

Men greken har nu fått in en stor del av kuken och börjar sakta att jucka.Själv är jag nu så långt gången, att jag precis hinner få kuken ur badbyxorna innan jag sprutar.

-Anitha, skriker jag.

Då drar greken kuken ur min fru och runkar en duktig laddning över frugans fitta och röv.

Själv smyger jag nu snabbt tillbaka till stranden.Efter ca. 20 minuter kommer Anitha tillbaka, på skakiga ben.

-Var har du varit?
-Toaletten gick i baklås.
-Inget annat, frågar jag.

Frugan skakar på huvudet och lägger sej på filten.Får nu se en mörk fläck på hennes bikini-trosor.Jag blir genast kåt och kryper intill henne.Stoppar handen i trosorna och smeker, hela fittan flödar kåtsaft blandat med sperma.

-Åh, knulla mej Conny.
-Vad har hänt?Du har ju sperma i fittan.
-Ååh, killarna knullade mej så skönt.
-Vem då?
-Blev så kåt, några kåta greker har knullat mej.Jag är så KÅT!

Frugan smeker nu min pulserande kuk i badbyxorna.

-Nu vill jag också knulla din fitta, viskar jag hest.
-Vi går till hotellet, stönar Anitha fram.

Vi skyndar nu iväg till vårat hotell.På stranden är det flera män som visslar efter frugan.Jag frågar nu vad som hänt och frugan berättar nu detaljerat om de två cypriotiska männen.Hon berättar också att hon blev extra kåt när hon förstod att flera män sett henne knulla.Jag berättar nu att också jag sett henne och blivit både stenkåt och svartsjuk.

-Jag vill att du ska knulla mej riktigt hårt nu Conny, säger frugan.Hon kysser mej krävande och smeker mitt skrev.När vi kommit in på hotellrummet, kastar Anitha sej på sängen.Hon sliter av sej kimonon, BH och trosor.Nu smeker hon sina fittläppar och stönar:

-Kom nu, knulla mej jag är så kåt.
-Nu ska du få smaka gubbens kuk, stönar jag fram samtidigt jag sliter av mej kläderna.

Det värker i kuken, när jag kryper upp i sängen och börjar smeka Anithas fitta.Det sipprar fram grek-sperma och fittsaft att hela sängen blir blöt.

-Sug mej älskling.
-Ja, ja kom får jag smaka kåt kuk!

Anitha smeker min kuk, samtidigt hon slickar ollonet.Helt underbart, nu börjar hon runka mej och hennes tunga ritar åttor på ollonet.

-Ååååhh!, mer, stönar jag.

Då börjar hon suga kuk på riktigt.Det finns inte en man i hela världen som klarar detta en längre tid utan att få utlösning.

-Nääeh, vill knulla nu.Sluta vill knulla dej i fittan.

Anitha vänder sej att jag kan knulla henne bakifrån.Jag har ollonet i fittöppningen, då greppar hon kuken och styr in den.Knullar henne långsamt och fittan kramar skönt om kuken.

-Knulla mej hårt!Knulla mej hårt som grek-killarna.
-Nu jävlar ska du få kuk!
-Åååhh, jaaa!

Tar nu tag om hennes höfter och knullar henne besinningslöst.Slår i botten i frugans fitta.

-Åååhh ja, ÅÅÅÅHH JAAA!Det GÅÅÅÅRR, skriker Anitha.

Bara sekunderna senare trycker jag kuken i botten och sprutar en jätte-sats i frugan.Den eftermiddagen får Anitha kuk oavbrutet ända till kvällen, när vi ska ut och äta.